Tisdagkväll

Sitter här i vardagsrummet och bloggar. Eftersom jag lätt känner mig ensam sitter jag här med mamma och hennes kille. Har precis proppat i mig en jättegod lasagne nere från pizzerian medans mamma står och gör räkmackor i köket. Min middag blev så försenad, mådde illa och va inge vidare sugen på något, men gott var det! Synd bara att det inte finns plats för den där goa mackan som tillagas. Idag har jag känt mig så ynklig och väldigt sårbar. Mamma och jag har haft rätt djupa diskutioner kring allt som händer just nu, jag är så glad att jag har henne vid min sida. Tankarna strömmar i mitt huvud, att ens tänka på abort gör mig gråtfärdig. Nu kommer det igen. Lägligt att mamma kom och bad mig skära lök, hon har stukat armen, lika bra att sluta skriva om det. Några räkor ost och kex kan det ju slinka ner iallafall, tröstäta lite.


Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback