tråkbloggar

Vad var det jag sa, jag kunde inte somna om imorse. Jag drog istället på mig kläderna och kilade iväg till affären för att köpa frukost. Väl där blev det festis,avokado och korsord, var inte sugen på något överhuvudtaget. Så knäckemackor med avokado fick duga. Börjar bli ett korsordsfreak, okej..  jag klarar veckorevyns lätt som en plätt. Men smart kan jag inte kalla mig, nu för tiden sitter jag bara och känner mig som en idiot. Jag kan i stort sätt ingenting utav krysstidningarnas konstiga förvirra hjärnan lekar. Jag blir bara sur och slutar efter 5 ord, det lilla jag kan. Vad ska jag nu börja med för liten aktivitet, korsord får bli 1 gång i veckan på enkel nivå d.v.s veckorevyns. Imorse när lina kom över blev hon chockad över att jag redan var vaken, det hade jag också blivit om jag var hon. Vi har legat på balkongen och lyssnat på Nordman hela förmiddagen, hon är också ett fan! Jag är inte ensam. Min bleka kropp klarar inte av solen, mina kinder är redan röda. Skämms när jag ligger i solen över min (vita?) kropp, Har liksom aldrig gett den chansen att bli brun. Ikväll ska jag sola solarium, det kanske låter korkat, nu när det är kanon väder ute. Men säg mig vad jag ska göra? jag vill ha lite resultat..  och snabbt ska det gå! Nu börjar magen kurra, några sushibitar skulle vara gott. Blir så arg för att jag aldrig tröttnar.



(Har glömt min mobilsladd i Robbans bil, därför bjussar jag inte på bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback