sushi och korsord.

Allt handlade bara om att piggna till lite, tog min smoothie och tvättade bort sminket. Usch vad ofräsht det känns att vakna upp med gammalt smink. När jag kände mig pigg och hungrig gick jag ner till sushihörnan för att köpa mig lunch. Där träffade jag Anna som var ute efter samma sak. Nu har jag precis ätit och löst korsord på balkongen, Det har blivit så mysigt att sitta där nu när vi gjort iordning med massor utav växter. korsord är grymt kul, det är aldrig något jag pysslat med förut innan mammas nya kille som introducerade det för mig. Man fräshar upp minnet lite och finner ord man inte visste fanns där inne. Ni vet ord som man inte har någon nytta av vardagligen, men som ändå är inlärda sen lång tid tillbaka. Det är ett sätt för mig att koppla av lite, sitta för mig själv en stund. Annars funkar en bok bra, fast har rätt svårt för att fastna och när jag väl gör det är jag fast flera timmar framåt. Hur gör ni för att koppla av på bästa sätt? Nu måste jag stressa iväg ska in i duschen och göra mig klar så fort som möjligt, det blir allsång på skansen idag. Hoppas det är lite mindre folk pga att sl busstrafik strejkar. Men blir väl dubbelt så mycket folk på färjan, alla lär ju tänka som oss. Som sagt ska ja kolla på djuren mest, ska ta reda på lite info om fågelspindlar. Jag har ju min lilla söta Doris, men jag vågar inte gosa med henne.. är dom giftiga?


Jag kan leva på det här (med extra mycket ingefära)


Jag delar ibland på laxen, fler och godare!


HAHAHA, det här måste jag visa! Nere på pizzerian har de blivit fel på menyn.
FINN ETT FEL?!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar sushi!!!:D Hur mumsigt som helst!



Ha en toppenbra kväll!

2008-07-01 @ 20:34:13
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: felicia :D

pitt i panna ?

låter inte gott :p

2008-07-01 @ 22:10:42
URL: http://magnussonf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback