puss

Back. Jag verkligen inte upp ur sängen. Har legat och sovit, vaknat sovit vaknat nu hela morgonen. Väntar just nu på att lina ska komma över vi tänkte ta en promenad någonstanns. Är lite sugen på att gå till Gröna stugan, sätta oss där och ta en läsk i solen. Ska röka upp mina cigg också, för sen är det dags att sluta. Jag vet att jag kan! Ska då sätta upp små mål som t.ex. när det gått 1 månad, då får jag unna mig något speciellt. Jag slutade faktiskt röka förut, när jag gick i den där speciella skolan. Då gav min rektor presenter och peppade oss att sluta röka, stegvis alltså. Nu kom lina ska ut å ta en cigg på balkongen och sen bege oss ut på vandringstur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback