Ibland hatar jag min sms signal..

Blev bombad med 6 sms nyss, antar att jag vaknade på det sista. Känner hur svårt jag kommer ha att somna om nu, attans! Fast klockan är iof snart nio, är det verkligen nödvändigt? Skulle behöva åka in till jobbet en snabbis och ordna en sak, men att åka redan nu vorre att överdriva lite. Får försöka få med mig lina senare, alltid roligare om man är två. Hoppas på att få jobba lite extra imorgon och torsdag. Eftersom jag fick jobb i vasaparken skrev jag inte upp vardagar på ica. Insåg snabbt att cafèlönen var slaveri har därför inte brytt mig om att få tider där senaste månaden. Och pengar behöver vi ju alla. Så man kan säga att jag är i desperat behov av jobbtider eftersom jag är ledig 3 veckor framöver. Förutom dagen efter min födelsedag, lyckat? Tog den som extratid, söndag och ob. Jag fyller ju år om inte ens 1 vecka, men kan inte påstå att man längtar. 19? vad får man göra då? Kommer ihåg hur man gick och räknade ner dagarna tills man skulle fylla 18...Men 19? Har hört att man då får ta sotarexamen, vad det nu är nödvändigt för. Att fylla 20 därimot, det lär man se fram emot. Ett steg närmare mot vuxenlivet, systemet öppnar sina dörrar för oss. Skönt att bara kunna gå ner och köpa ett gott vin att dela en kväll med vännerna. Presenter lär jag inte heller få denna födelsedag, räknar dom med att jag är för gammal för det? Det kan dom väl inte..jag är ju bara barnet. Ne nu babblar jag på om ingenting, en liten powernap tar jag nog.


Planer för dagen:

Cykla (här hemma)
Lina kommer
åka till jobbet
kolla på film
promenera
handla mat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra det tessan! ;)

2008-07-15 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback