vaknade upp helt ensam!

GODMORGON! Vaknade för ett tag sedan, ingen är hemma. Robban åkte tidigt tidigt imorse, runt 6 tror jag för att han skulle ut och åka båt. Har ett svagt minne av att min bror kom in och sa hejdå, han åker till Amsterdam idag. Mamma skulle träna med mig klockan 10, men hon har inte ringt. Det är rätt lugnt och skönt men snart vill jag ju ha sällskap. Verkar vara kanon väder ute idag, första doppet kanske? Jag har inte badat ute än, sjukt. Så ska väl ringa och se om någon är på badhumör. Kvällen har jag ännu inga planer för, det är ju fredag och jag jobbar INTE imorgon, jobbar söndag istället. Så kom med förslag mina vänner! Jag känner av mitt shopping beroende idag, bara något litet nytt. Jag är pank och kan inte undgå att tänka på vad jag had ekunnat köpa istället för datorn. Men jag vet ju att den var en bra investering. Skulle vara perfekt om mina skor från Steve Madden kom idag, annars måste jag nog ta en liten runda i centrum. Väntar också på en klänning från stylebystars fast den fanns tydligen inte i lager därför har det tagit sån tid. Känns som det är en del saker jag behöver just nu, även fast jag egentligen har det mesta. Ska nog skriva en liten lista på de nödvändigaste investeringarna just nu, eller alltså till nästa lön som kommer vara grymt liten, bra jobbat tessan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback