vänner stöttar varandra

Hej bloggen! Här ligger jag och kollar på sex and the city på min lilla hemma bio. Var nere i stugan idag och dom har det så mysigt där. Som vanligt går jag in och lägger mig på sängen och slummrar till efter maten. Påvägen hem köpte jag och mamma en pizza på take away, fick dock bara i mig en halv halv, undra om den finns kvar (magen börjar kvällskurra). För att inte ligga hemma och dö så gick jag över till jossan för att umgås. Där drack dom lite, Nettan, Lollo, Jossan och hennes mamma. Själv tittade jag bara på och fick höra på en del skitsnack enligt mig själv. Ibland undrar jag hur man kan vara så känslokall och utala sig om vissa saker, som man inte varit med om själv. Så var snäll och håll det för dig själv för jag har det rätt jobbigt ändå, få mig inte att må ännu sämre TACK! Du och jag är inte samma person, håll dina nertryckande tankar för dig själv i fortsättsningen. Då blir allt jättebra och jag slipper tycka och tänka sådanna saker. TOPPEN! Utöver det fick jag en glad överaskning som tyvärr är hemlig tills vidare, men det fick alla negativa ord bortblåsta och jag kunde fortsätta kvällen ett tag till. Dock skönt att vara hemma nu så jag ska mysa ner mig framför en film och göra lite fruktsallad. puss på er!

Kommentarer
Postat av: nettan

:D <3

2008-07-29 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback