Äntligen ledig!

Hejsan, jag har jobbat hela helgen så man kan säga att jag haft fullt upp och inte haft tid med att blogga. Igår unnade jag mig 3 glas rose en cider och en öl efter jobbet, Jag blev alldeles lagom onykter och tog mig sedan hem till robban. Somnade ganska fort. MEN idag är jag helt ledig, är så jävla skönt. Ska in till Rålis och fira Micaela på jobbet hon fyller 20 idag, GRATTIS! Så tänkte köpa med mig lite picknick blommor och vin, så ska viväl ligga ett par stycken i solen. Låter väl som en helmysig dag? Sen ska jag köpa hem 24 bitar sushi åt mig och robban, skulle bli enöveraskning men kunde inte undgå att skicka ett sms. Idag ska jag bara njuta för sen jobbar jag tisdag och onsdag.


Ni vet tvångstanken att man får en önskning om man ser klockslagen 11.11, 22.22 eller 00.00.  Jag tror iaf inte att jag är den enda som önskar mig något vid varje tillfälle jag ser de klockslagen. Hur som helst så såg jag alla tre på en och samma dag, och jag satt inte fast klistrad vid telefonen eller datorn. Vad betyder detta? Det måste väl betyda något? Nu måste ju min önskning verkligen bli sann! Tänkom det vorre så, happyface :)

Nu ska jag ta ett bad, är fortfarande hemma hos robban. Hans mamma kom hem imorse men jag sov, har inte träffat henne på ett halvår. Hon lämnade en liten Godmorgon lapp utanför dörren, hon är så go!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback