Bakis som ett jävla svin


(tröjan är ett nattlinne jag hade när jag färgade håret, med små söta får också!)

Berättade jag att jag skulle ut igår, tog chansen eftersom jag jobbar på lördag. Så man kan säga att jag hade min helgutgång igår. Och ja det blev en del... vi satt och förade och kollade på matchen på nivå, där var vi väl till halv 12 kanske sen blev det onsdagsöppet på Toxic.Var grymt mycket mer folk än vad jag trodde. Det första som händer är att en supernörd står bredvid migi baren och får vänta länge på att beställa. Sen beställer han in en cider och frågar därefter om han får bjuda på nått (sin cider) Jag kunde bara inte tacka ja, jag hade fått någon typ av skuldkänslor då. Eller så var väl grunden att jag inte ville ha honom efter mig. Vet inte riktigt. Fast han kom ju tillbaka och ville prata 2 timmar senare. Amanda, Andreas, Hanna, Lukas och Henke drog tidigast av alla, kvar var jag med Lina och hennes tjejkompisar.Vad jag minns så hängde jag inte speciellt mycket med dom. Träffade en gammal killkompis från kungsängen, det var kul så satt med dom ett tag. Hade bestämt att jag och lina skulle åka hem tillsammans men när vi väl gått och jag går runt hörnet kommer hon aldrig och mobilen är avstängd, tur att hon hade saga också. Jag pallrar mig hem med Elias och Tomas, Tomas erbjuder sig att gå av nattbussen och följa mig till porten från solna centrum, men Bussen stannade utanför här. Smidigt och bra! Kommer ihåg hur mycket jag tjatade om att jag absolut inte ville gå till Mcdonalds och hur mycket det äcklade mig. Skönt att man känner så även på fyllan, var riktigt länge sedan jag fyllekäkade på det sättet. När jag kom hem blev det istället rostbiff med tomatsallad och ruccola, sen somna ja som en stock. Mamma har ringt mig och tjatat på att vi ska till gymmet trots att hon vet att jag är bakis, vad fan har hänt med henne. Jävla speedkärring. Jag måste piggna till och ta mitt feta arsle till gymmet det vet jag, men man kan väl få vakna först. Det är det jag försöker göra nu. Att sitta och skriva här måste ju vara en bra träning för hjärnan att vakna. Nu ska gårdagens sminkning bort och hunden ska få gå ut och kissa. Borde inte chihuahuaråttor kunna gå på låda? Skulle vara smidigt när man är i mitt tillstånd. Ne hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback