då problem inte fanns påriktigt.

Äntligen mår jag bättre, det är hårt att vara bakis ibland. Har varit på citygross och öb hela dagen typ, följde med Jossan, hennes mamma och pernilla. Vilken jäkla tid allt tog, så nu hinner jag inte gå till gymmet. Ska iväg och käka middag på någon resturang snart, hoppas vi orkar åka till söder och gå på koh pang yang. Idag när vi var och handlade blev jag ett barn på nytt jag gick och imponerades av leksaksavdelningen, med mig hem fick jag vattenpistoler och såpbubblor. Ville ha så mycket mer. Gud vad jag påminndes om tiden då man var liten, då man lekte och hade kul. Alla sommrar ute på landet, då alla barn i byn lekte tillsammans och gjode shower för de vuxna på kvällarna. Saknar den tiden. Det får mig att vilja ha barn, då får man ju uppleva det lekfulla livet igen, närmare kommer man inte. Hoppas jag har någon lekkamrat som vill hoppa runt på ängen och kriga och bara vara barnslig. Nu ska jag göra mig iordning, puss!


Mina vackra föräldrar


Kalas på landet



Klätterträdet på baksidan



vårat hus



min vackra mamma



Liten Theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback