Den mystiska toalettfiguren

I drygt en vecka har det suttit en liten gubbe på handfatskranen, har länge undrat vart den kommer ifrån och vem som haft så tråkigt under toalettbesöket. Har trott att det var min bror och inte brytt mig om att fråga. Igår så undrade även han och mamma vem som gjort den. Inte jag, inte bror, inte mamma...hm robban kanske? så jag skickade ett sms och självklart var det han som hade suttit och skitit och pysslat lite under tiden. Jag vet inte om det syns på bilden men han har till och med ristat in tänder. Hela familjen tycker faktiskt att han sitter bra där, våran lilla toalettmaskot. funderar på att måla han i sverige färger. Här har ni honom, funderar på att döpa honom till arne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback