Fiskmås svalde hel korv!!!

Blev en lugn helg som jag skrev somnade innan 23.30 igår. Vi åkte in och käkade på mandarin igår igen. Deras sushi är jävligt bra för att vara på buffè inte alls som nr8 (eller vad det heter). det där på östermalstorg. Så vaknde rätt pigg imorse och vi gick ut och grillade på en klippa. Vi matade fåglarna och vet ni vad.. en fiskmås svalde en hel jäcvla korv på 2 sekunder! efter att vi kastat bröd började vi kasta korv. Till en början halva korvar sen en hel. Han tog den på brädden fixade till så den låg raklång och svalde den hel. Det var EXTRA tjocka korvar också. Underkvällen har vi varit hemma hos robbans pappa och käkat middag, det var jättekul att träffa alla dom igen. Jag lekte med vattenpistoler och blåste såpbubblor med barnen. Nu sitter jag hemma och kollar Spanien - Tyskland, Spanien leder just nu med 1-0, HÄRLIGT!
Snart börjar matchen, puss.

(Ursäkta röran, jag bygger om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback