För dom har tagit studenten!

HEEEEEEEJ! jag sitter hemma hos becca lagom onykter, sådär härligt ni vet. vi ska på slutskiva sen och fyfan va det ska röjas, alla mina älsklingar kommer ju vara där. Ett hej dundrande party! min helg är ju nu, torsdag - fredag. är taggad trots att jag börjar bli trött efter att ha sprungit runt som en stucken höna hela dagen. Hittade en superfin klänning på gina idag, ibland borde man tacka gudarna för deras sjuka budget priser, mer alkohol för mig ikväll!  ne nu kom becca ut från duschen och vi ska pimpla vin, joina oss! puss alla idioter som läser min blogg. mitt liv är väl inte så intressant, eller? jag tycker iallafall om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback