FREDAG DEN 13E - MIN TURDAG

Godmorgon mina vänner, hoppas ni hade en bra kväll igår. För vet ni det hade jag! Har alltid trott att fredag den 13e utbringar otur, men nej nej det stämmer inte. Nu när jag tänker lite längre så är väl 13 ett tur nummer? inom spel alltså? Eller har han inte 13 på tröjan i den där reklamen, 13 = Respekt? Hur som helst så hade jag bara jävligt tur i allt tycker jag, Mina första beställningar på 2 drinkar och 4 öl fick jag helt gratis, ekonomiskt. (all dricka var inte till mig eftersom jag skulle ta det lugnt) sedan får jag ett litet ryck och satsar 100 kr i black jack maskinen, hinner trycka en gång och jag får en vinst på 150, för mig är det ändå mycket eftersom jag aldrig vunnit, så jag tar ut på 250kr. Går runt i ett lyckorus och vill bjussa på dricka, trodde jag vunnit 1 mille typ. Efter vinsten lockade såklart den där maskinen så ja gled förbi och la in 20 kr, bara för skojs skull. Jag var ju redan nöjd med min vinst som jag gått och visat för alla jag kände. Men på något jävla vänster så lyckas jag på 3 tryck dubbla upp mer än 15 gånger pengarna, framför mig på skärmen står det helt plötsligt 365 kr. Klart jag tog ut dom och trodde att jag hade vunnit 1 mille till, Och vet ni vad.. jag kunde inte hålla mig la en 20a till , men den förlorade jag så det vet ingen, det var jag tyst om. Trodde att jag drömde och mina pengar skulle vara borta när jag vaknade, MEN ICKE :D



Min vinst jag hade kvar efter kvällen

Röj?


Min söta klänning från gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback