Hallådär!












Godmorgon bloggen och mina läsare!
Igår hängde jag med b-by killarna hela dagen, kollade väl mest på när de fiska. Mina förslag på sysslor var inte så populära... jag ville Bowla, spela biljard, tennis, badmintron eller gokart. Jag är väl en sån som vill ha lite fart och inte bara slappa. Sen kollade vi iallafall matcherna hemma hos gusten och åkte hem efter det. Glömde uppdatera igår, men det håller i sig med träningen! Cyklade 60 minuter = 2,2 mil igår igen, jag blir så stolt över mig själv efter ett träningspass. Hade nästan glömt bort den känslan som jag inprincip uppnådde varjedag förut. Skönt att komma igång igen. Ska kila ner till centrum snart för att köpa en Mp3 eftersom min gått sönder, för idag blir det gymmet med massa olika övningar.


pssst... Mamma köper gymkort idag. Ska köra slut på henne!

Ha en bra dag så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback