helgen som varit

I fredags var jag på tjejmiddag hemma hos Lina, det var mysigt. Trots att vi bor på samma gata ses vi ganska sällan. Ska över dit snart så ska vi fika lite. Gick ju ut en stund efter tjejmiddagen som jag skrev i inlägget tidigare. Vaknar sedan igår morse med halsont (så typiskt mig) När ska mina halsproblem försvinna? Sjukanmälde mig iaf och min snälla söta "plastsyrra" tog min tid. Så igår tog jag det mest lugnt, var nere i centrum en snabbis med jossan. Annars blev dagen och kvällen en vilopaus för mig. Såg så klart matchen, om jag ens vill skriva om den? Är det inte rätt typiskt att avgörande målet ska komma sista minuten? Känns som att det oftast är då vad som helst kan hända. Men får väl glädja mig lite och inte gräva ner mig, jag är ju faktiskt lite spansk. Lägger upp lite bilder från tjejmiddagen sen ska jag kila över till "grannen" och sedan få med min kära mor till gymmet, hon ska ju äntligen skaffa gymkort. puss!

  Lina in action
Martina och lite nikki
Jag, näst intill osminkad?
Nettan i 7an


SKOLKATALOGER ÄR JÄVLIGT KUL OM MAN BORTSER FRÅN SIG SJÄLV!
(Tog kort på nettan när hon gick i 7an, för jag vet att hon läser min blogg varje dag, puss på dig!)

Kommentarer
Postat av: nettan

hahaha otroligt snygg jag var som ung!

2008-06-16 @ 22:39:21
Postat av: theres

vi små fula ankungar växer en dag upp till vackra svanar

2008-06-17 @ 11:05:00
URL: http://theresc.blogg.se/
Postat av: nettan

haha undrar när den dagen kommer

2008-06-19 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback