Hundvakt

Mamma åkte in med sin väninna till karolinska, hon hade ramlat och slagit upp annsiktet. Såg lite halv läskigt ut, men det lär gå bra. Just nu är jag hundvakt åt hennes chihuahua som heter kiwi, stackarn var lite smårädd första timmen. Det gick sedan över och han bombar mig med pussar och springar och hoppar över min rumpa hela tiden. Vafan hände hunden blev helt hyper, en galen liten råtta. Jag har så långtråkigt vet inte vad jag ska ta mig till, filmade lite tråkiga videoklipp. För nån helg sedan så stötte jag på en full tant på bussen, hon var också galen. Filmade henne under resan ska försöka visa här om det funkar. det verkar inte vara något kul på tv och datorn är bara allmänt tråkig som vanligt, vad gör man här egentligen?




tusse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback