inget enligt planerna..

Sprang ner till centrum förut för att köpa en mp3 innan jag skulle iväg till gymmet, hittade en jättesöt för budget pris 399 kr. Med mig hem fick jag också en sladd så jag kan ladda upp bilder och videoklipp från mobilen watch out. Men inget av det jag köpt accepterades utav min dator, så jag har omformaterad och instalerat nästan hela dagen. Men nu äntligen har jag varit och solat och cyklat 30 min här hemma. Gymma hann jag inte, ska över till lina på tjejmiddag nu. Vad händer sedan? Blir nog lugnt eftersom jag jobbar imorgon som vanligt på lördagar. Men man ska väl aldrig säga aldrig, med mig vet man ju aldrig!


Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback