jävla kärlek.

Godkväll! Hittills har jag bara hunnit vara i stan och solat. Fick med mig två fynd från Gina tricot hem, endast 49 kr/st sånt gillar jag. Är rätt seg, men ska se till att komma upp på träningscykeln här hemma ändå. Robban åkte imorse och jag saknar honom redan, jag är ju så himla kramsjuk. Djupt där inne finns det nog starka känslor ändå.. eller är det fortfarande bara en vana/trygghet. Får väl tänka lite extra på det nu när han är borta och bestämma mig för hur jag verkligen vill ha det. Skulle vara skönt att inte ha några känslor alls, bara vara iskall. Men skulle väl antagligen vara jobbigt i längden det med. Ska börja trampa till musiken nu hade jag tänk!

Här är några bilder från studio08 från igår, ja vi var rätt uttråkade. Drog hem redan straxt efter 8. (Jag vill som vanligt inte vara med på bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback