jobb jobb jobb

Godmorgon, jag har lite ångest idag! har sagt att jag kan jobba från 14.00 till 20.30 istället för att börja kl. 16.00 som jag brukar. Igår jobbade jag på cafèt och idag på ica. Känns som att jag jobbar hela tiden men ändå äger jag endast 5 små ynkliga kronor på mitt kort. Det kommer jag ju verkligen långt på nu när alla jävlar tar studenten. Någon som vet när skatteåterbäringen kommer? jag är rätt sugen på den. Funderar på att sticka iväg någonstanns eller köpa en ny bärbar data när pengarna rullar in. Ska börja satsa på mer nödvändiga saker än alkohol.

Ska bli så jävla skönt att vara ledig torsdag och fredag, jag kommer ju jobba bort hela helgen som vanligt. Men det är lika bra. Synd bara att jag kommer vara blekast av alla människor som är omkring mig. Jobba på dagarna solarium på kvällarna? Det är ju en plan iallafall.

Nu ska jag träna lite innan jobbet, ja ni läste rätt JAG SKA TRÄNA! Puss och kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback