morsning!

God morgon gott folk! Här ligger jag i sängen med min nya dator, så skönt. Har lite ångest över mitt köp, men vem har inte det om man gör av med nästan 7000 på 1 dag. Men den var ju nödvändig, idag flyttar jag ut den stationära till mamma igen och testar starta min trasiga bärbara (fel på strömmen) skulle inte förvåna mig om den funkade nu efter ett halvår. Bara för att jag köpt en ny. Tänkte fixa och dona lite nu, göra datorn personlig och hemtrevlig. Ska sedan iväg till barkarby en snabbis och därefter möta mamma för ett träninspass. Så kul att morsan köpt gymkort och att vi kommer peppa varandra framöver. Yoga ska väl bli av minst 1 gång i veckan iallfall, sjukt jobbig träning. Hur klarar min lilla knubbiga mamma alla dessa rörelser när jag knappt kan hålla mig på benen? jaja nog om skitsnack, adios!


p.s. Jag är hundvakt igen!



snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback