negativ?

Vet ni vad som gör mig så jävla irriterad? Att jag jobbade de där 2 veckorna då vädret var kanon, då alla solade och fick färg. JAHA nu då ? vafan är dte för väder nu, ända sedan jag blev ledig har det varit skitväder. Så jag är en fjant som springer till solariet mitt i sommaren. Ge mig sol då jag inte jobbar, snälla! Igår blev inte allt som jag tänkt mig så planerna för dagen är att plantera blommorna innan dom dör, Ta en sväng förbi centrum och träna. Det ska väl inte vara några problem. Amanda kommer förbi idag också, hoppas hon blir kvar hela kvällen. Annars blir jag nog tvungen att bindra fast henne på en stol och i värsta fall sätta munkavel och en påse på huvet. Fast vad jag jag då för nytta av henne.



Och vet ni en annan sak, det är något skumt mellan mig och kineser. Igår drömde jag ju om sushi som jag skrev, och med mig på sushi resturangen hade jag en kines som snodde ALLA rullar. Va lack jag blev. Inatt drömde jag en mardröm om kineser, vet inte vad jag gjorde hos dom men läskigt var det. En kines familj, ena ungen va typ 1 år gammal och som grudge. Bara jag som verkar ha märkt det, men sedan ligger det en föbannelse över hela familjen. Snacka om att jag var skraj. Har för mig att jag vaknade och låg stilla i en minut i min säng utan att röra mig för att jag trodde att jag fortfarande var i drömmen. Vill ju inte påverkas av kineser, vill ju inte börja springa varjegång en kines kommer imot mig på stan. Får hoppas att det räcker med obehagliga kinesdrömmar nu.


Åhnej, måste köpa mat åt doris idag också. Min lilla älsklings spindel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback