Nu är jag vaken igen!

Jag somnade runt 10 tiden igen, men jag var ändå vaken 5 timmar ungefär. Det var skönt att få lite extra sömn men innan det hann jag äta frukost och kolla på sex and the city filmen, nästan hela innan ja slockna. jossan ringde precis och väckte mig precis innan jag skulle äta min första sushibit. Jag hade precis varit och frågat efter mer ingefära, men det fick jag inte. skulle hur som helst ta första tuggan så ringer hon och sabbar. Både anthon och jossan hade drömt om mig inatt. Anthon hade drömt att ja mobba honom för hans hår och jossan hade drömt att hon och jag dansade folkdans i solna centrum, låter ju rätt kul. Nu blev det ju inget gym och det känns som attt ju senare det blir desto större chans är det att det inte blir av alls. Så ska nu gå in till stan istället och inte känna ett måste att träna när jag kommer hem. Men orkar jag är det ju bara ett +, jossan och anthon är två slapptaskar som är så äckligt lata, vägra gå med mig till stan. Jag får nu möta dom där, tack mina kära vänner! Ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback