på jakt efter solglasögon

Tog precis en sväng i centrum på jakt efter nya solglasögon. För 1 månad sedan hade jag fyra olika, vart fan har dom tagit vägen? Nu har jag inga alls och klart som fan att jag inte hittade några som jag gilla. Gick hem igen med hopp om att hitta iallafall ett par när jag städar rummet. Med mig hem fick jag istället mascara, ögonskugga, sminkpenna och ett jättefint armband. Sitter och äter en läcker räksallad, mums! Och till frukost åt jag jordgubbar med mjölk, och ikväll ska mamma laga en jättegod kycklingrätt, vilken jäkla dag! Nu ska jag äta upp sen städa sen träna, kul va!





världens godaste frukost typ


Inte lika gott som sushi, fast gott!


Mitt nya söta armband med två rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback