rent och snyggt

Jag Har städat sen senaste inlägger, fast med lite små pauser såklart. Nu är jag klar, efter flera flera timmar. Då förstår ni nog hur stökigt det var. Jag har tagit allt förutom garderoben, för alla kläder är ju i tvätten. Mitt rum är ju så jäkla mysigt när det är städat, ändå får jag ofta höra att jag borde ta hit Rent Hus. Jag tror iallafall att programet på tv heter så, och inte behöver dom komma hit. Mitt uppdrag idag var att ta badrummet och mitt eget rum och det gick ju galant. Mormor och mamma tog resten av lägenheten. Vilken tajming på städdag för idag kommer en tjejkompis förbi som jag inte träffat på vädigt väldigt länge. Så nu behöver jag inte skämmas över att ta hit henne. Ska in i duschen nu sen iväg för att möta upp henne och handla lite goda frukter till kvällen. Är på riktigt bra humör nu!

Min underbara säng



Soffhörnan



hyllväggen


Datahörna vid sängen


Fönster



Garderob (ostädat)



Och sist och minst, badrummet jag fick städa! ordning och reda.


Badrums saker



Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Malin

Äkta snyggt har du !

2008-06-30 @ 20:41:27
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Fanny Strömberg

Sjukt fint rum! :)

2008-06-30 @ 21:22:33
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Linda

Sugen på riktigt Hollywood volym i håret?

Kika in i min blogg.

Fram till kl 24.00 är det superkampanj på schwarzkopf's "dust it" hårpuder.



www.lindamoonlight.blogg.se

2008-06-30 @ 21:24:36
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback