Rödvin :(

Jag är bakis. Jag har ont i huvet. Det är det där jävla rövinet. Det är något med rödvin som ständigt ger samma huvudverk dagen efter. Hört att det är många som kan få det speciellt av det, jag är nog en av dom. Kvällen igår var rätt lugn, vi åkte hem till hallin och kollade på matchen och drack. Sedan skulle han till sin flickvän så vi drog hem till mig och fortsatte, Amanda somnade direkt. Satt och spelade spel med klippet och jesper, sen deckade jesper också och jag och klippet satt och hade djupa samtal(?), fyllesnack med andra ord. Eftersom Amanda somnade så fanns det ju näst intill en hel vinare kvar, och man sover ju inte förns allt är slut. Så det blev en del med andra ord! Tog en treo för ett tag sedan och det börjar kännas lite bätte nu. Ska väl passa mig för rödvin i fortsättningen. Igår fick jag en ny favorit låt, här har ni den. Dunka, gasa och digga.




Ser han inte lite galen ut?
hälp.


Lite mer sång med Tom Jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback