säng liggandes

Matchen igår gick ju oväntat bra, 3-0 till spanien. Det är väl nu man ska skryta lite om en del av sitt ursprung. Somnade tidigt igår, nästan direkt efter matchen. Ändå var jag sjukt trött när jag vaknade, mår jätte illa och kan inte sitta upp. Tråkigt att det är så fint väder ute och jag ligger fast i sängen. Annars skulle jag följt med ut med båten och fiskat, men jag klarar inte det. Får ligga här inne och äta jordgubbar istället och krya  på mig till eftermiddagen. Kvällen lär bli lugn eftersom jag jobbar imorgon, det är ju inget ovanligt. Jag är fortfarande hundvakt åt Kiwi, men har lagt över det på mamma idag. Kiwi slutade aldrig skälla på robban igår, och så fort han kom så fick den lilla råttan svansen mellan menen. En stor och en liten som verkligen krigade mot varandra. Robban ställer sig på alla fyra och skäller tillbaka, vem hade inte blivit rädd då? Minns att han gjorde så mot sin lillasyster för nått år sedan. Ställde sig på alla fyra och sprang imot henne som ett stort monster, hon blev också rädd. Ska nog dit och käka middag på Söndag, va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback