sommar

Vilken härlig dag! Jag och amanda var uppe i tid trots festandet igår. Fan vi blev rätt runda om fötterna, promenaden hem är alltid lika rolig då. Vi har legat ute på min lilla äng och solat, super mysigt. Cd-spelaren som kevin tog då vi  dansade oss hem kommer till stor användning nu. Nu är vi hemma och har precis ätit lunch ska ut på balkongen och njuta ännu mer. ikväll blir det lugnt, nu ska jag ladda till på torsdag som är slutet på min alkolist resa. Jag ska bli fit for fight igen, kul att supa sig fet lagom till sommaren, bra jobbat tessan! smart drag!

Därför kommer alkoholen åka fetbort och maten kommer bestå av tonfisk och kesella, men vad får mig att tro att jag kommer lyckas?! Ne nu ska jag ut på ballen och sola min blekfeta kropp.



Dagens: "Amanda kan du spruta på mina tuttar"

Jag och amanda solade topless och jag ber henne spruta med vattensprutan samtdigt som hon pratar i telefon, lät inte helt okej. Ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback