Spanien - Ryssland

Gud vad skönt det är med trådlöst bredband, jag ligger just nu i vardagsrummet och kollar på fotbollen. Hoppas spanien klarar av det här, ryssarna är farliga. Blev ingen resturang idag ska ta det någon annan dag istället. Vi gick ner till hörnan och köpte en varsin 12 bitar sushi istället till matchen. Åkte och köpte lite ost och kex oxkså bara det att osten var 1 månad gammal såg jag nu, toppen! Affären har stängt nu också, vilken tur att jag är proppmätt. Ska försöka känna mig lite spansk och vara inne i matchen nu. adios!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är kungar, dom vinner allt som jag sagt hela tiden!

2008-06-27 @ 08:32:00
Postat av: theres

Hoppas du menade spanien, ryssland rök ju ;)

2008-06-27 @ 12:41:41
URL: http://theresc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback