Studentens dag

GODMORGON! gissa vem som vaknade redan halv 7 imorse, jaaaaag! Satte på morgon med the voice, sjukt bra morgon program även fast jag jämt somnar om. Hann ligga och mata mig och grisen med världens godaste vindruvor ett tag. Sen var det dags för han att gå upp och jag somna om. Jossan mamma ringde och väckte mig för ett tag sedan, ska över dit och förbereda inför imorgon då jossan tar studenten. Tänkte gå på beccas utspring men har på tok för mycket att ordna eftersom jag ska på både hennes och amandas mottagning + skivan ikväll!

Ska nu bocka av:

  • Hjälpa jossans mamma
  • Gå ner och handla klänning, blommor och studentpresenter
  • Hem igen, träna + duscha
  • Hem till becca, hälpa till att förbereda lite
  • Vara på beccas mottagning
  • Åka till amandas mottagning
  • Tillbaka till becca
  • Löfströms slutskiva.
  • Hem och sova!?
Har kikat lite på online shopping så jag har ett hum om vilken klänning det blir, har inte alls tid att leta runt.

Fina klänningar från veromoda!

image145



Måste springa, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback