sushi som belöning.

Tränade inte så länge men fortsätter senare här hemma, har ju fått fetaste träningscykeln av pappa. Det får jag ju inte glömma bort. Gick och köpte sushi direkt efter gymmet, men det är svårt att få ner alla 9 bitar och det ska vara en liten sushi. Jag blir ju jättemätt av bara 5 st och känner mig rund som en boll. Ni vet när man ätit så mycket att man inte orkar lyfta kroppen och bara vill ta en powernap, lite av den känslan är det nu. Ska gå ett ärende åt Robban eftersom han är och jobbar i kristinelund, och eftersom jag är hundvakt får den lilla råttan följa med på äventyr. Ska förbi hans pappa och lämna lite pengar som robban hade lånat, hoppas hans lillasyster är hemma. Undra om hon känner igen mig? Har barn bra minne? tror det skulle kännas lite tungt annars. Sedan ska jag hem och träna igen, full fart framåt! Vädret är ju helt ok ute idag så det blir en promenad till sumpan också, kanske borde Doris få en liten mask.


 Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback