blod, svett, tårar och en ny dator :)

 Hallå där! Känns som att jag gått igenom blod svett och tårar  under min vandring för att köpa en ny dator. Jag  trodde att onoff låg på andra sidan prips bron, men jag hade lite fel gick fetaste omvägen fick fråga runt hur jag skulle gå. När jag väl är på rätt väg så  bygger dom om där och det är  som ett dammoln och skit som flyger mot mig. jag får grus i ögonen  och försöker gå i motvind  så gott det går. Väl framme på Onoff  där  dator nr1 skulle inhandlas  så ångrar jag mig, den var inte lika fin som på bild. Knapparna var gråa jag trodde ju att dom var vita, vilken tur att jag kollat upp alla andra butiker med datorer  och att Siba låg vägg i vägg.  Anthon som  jobbar på just onoff  gick in på datorn där och kollade om just den datorn fanns på siba, eftersom jag var lite snurrig och inte kom ihåg vart jag sett alternativ 2. Det fick han visst inte göra för en  grinig kineskollega, uppenbarligen hade han inte fått ligga på länge och stack senare in på lagret för en runkpaus. ät bajs!  Gick sedan till Siba och där fick jag hjälp av en jättegullig  kille och  köpte dator nr2 dock 1000 prisskillnad , men snyggare och bättre. Sedan var det den långa vandringen hem, glömde bussremsan hemma.  Knalla iväg till sumpan handlade lite på ica där och tog bussen hem. Nu ska jag  iväg  till ÖB som har utförsäljning - 70%,  mamma passar ju på när det är billigt och skitmärken. Jag hakar på något skit lär man ju hitta. Slösa slösa!för  fulVälkommen hem älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback