Uppdatering

MIdsommar blev lugnt (för min del) alla jävla 40 +are blev så fulla och jobbiga. Jag orkade inte supa ner mig på samma nivå. Jobbade mellan 8.45 och 17.00 på lördagen också. Stannade hemma i lördags också, robban kom hit och vi åkte runt halva stan för att hitta något sushiställe som var öppet. Tillslut hittade vi en kina resturang som hade sushi. Sen åkte vi hem och kollade på fotboll, vilken jävla match det var mellan Holland - Ryssland. Bland det sjukaste jag har sett, synd bara att holland inte gick vidare. Hela gårdagen var viute i järfälla, en stund solande medan killarna spelade fotboll sen hem till robban och sov, jag var helt trött och förstörd hela dagen. Konstigt med tanke på min lugna helg. Imorse vid 5 tiden åkte han iväg igen för att jobba långt borta, så nu ska det få saknas tills på torsdag. Då ska vi äta middag på koh pang yang, han har aldrig varit där. Vad jag minns var det väldigt häftigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback