Uppe tidigare än tuppen.

Vet ni när jag gick upp imorse, KLOCKAN 6! Mamma också vi var och storhandlade redan 8.15 och jag sprang ner och bokade tvättis klockan 7 imorse för att jag inte hade någon lust att somna om. Så nu känns det som om klockan är super mycket, men det är lång tid kvar tills jag börjar jobba, undra hur trött jag kommer vara ikväll egentligen. Jag har börjat en ny bantningskur, jag är ju rätt värdelös på det där även fast jag har viljan. Men det här tror jag på. Återstår att se! Vill ju verkligen komma i mina gamla jeans och shorts sen förra sommaren , inge kul att behöva köpa en större storlek i kläder. Död åt det!

NU SKA JAG TRÄNA, YEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback