Vad gör man straxt efter 5?

Godmorgon, jag är pigg och rätt rastlös.. vad fan finns att göra vid den här tiden? vakna med the voice börjar inte förns klockan sju, eller om jag inte minns fel så var det sista gången för sommaren i fredags, fuck. Gymmet öppnar klockan 5 men vill inte vara där ensam eller ännu värre med enbart en läskig biff. Det här är tacken för att man går och lägger sig tidigt tror jag somna redan vid klockan 23.00 igår, men det var skönt. Robban åkte precis ifrån mig, han ska ner till kristinelund och jobba hela veckan. Kanske behöver den tiden för att tänka på vad som är bäst för mig, honom eller kanske till och med för båda oss. Kanske ska försöka somna om och ställa klockan på 8 och upp till gymmet då! Har lite planer för dagen det känns skönt, då lär den gå fort.

  • GYM
  • SOLA (någongång under dagen)
  • STAN med jossie
  • PLANTERA BLOMMOR med mamma
  • STÄDA

Min superdiet funkar riktigt bra, aldrig har jag gått ner så mycket så snabbt. Eller så inbillar jag mig bara.. här får ni se ett litet resultat!



Inte så jäkla mycket kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback