alkohol

Ölen har tagit över mitt liv. Gud så gott det var med en kall öl efter jobbet igår, och lika gott var det imorse med en kall återställare...och några till efter det. När man väl börjat så är det kört, gick upp till tommy på jobbet när jag slutade vi bärsa lite sen var jag på topp och fick med amanda ut på krogen. Även robin, berna och sasha kom och krökade med oss. Men dom klarade inte mitt och amandas tempo, vi har nog slagit vårat rekord, 3 kannor öl på 30 minuter = 7 öl var, najs. Efter det åkte vi bil och hämta sprit hemma hos sasha, roligaste bilturen någonsin..kanske var det alkoholen, jag vet inte. Fulla kan man säga att vi blev och istället för att må dåligt idag så blir det supa, hela dagen o hela natten! Jag jobba rimorgon, illa för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback