alla har en ond sida.

Ligger här framför datorn och äter nudelsoppa med räkor, mums. Jag måste vända tillbaka dygnet, svårt..borde ha bokat den tävttstuge tiden som var klockan 7 imorgonbitti, men kändes för tidigt. Har sovit till och från hela dagen, sist jag vaknade var väl vid 18.30 och nu har jag varit vaken sen dess. Vad ska man göra? känns rätt tråkigt.. Det är ingenting på tv och inte heller någon kul typ vid datorn, så jag skriver här.

Märker mer och mer att jag har en förmåga att bli förtjust i personer lätt, men det är väl inte så konstigt. Man saknar ju känslan av närhet. När man får uppleva det för stunden så vill man bara ha mer. Undra vad jag hade gjort utan amanda, tänk om jag inte hade haft hennes närhet. Dessutom vill jag enbart ha närhet genom kramar, knappt mer än så. Vad fan har hänt med mig, nu borde ju vara den tiden då jag super knullar och knarkar. Men har ju insett att kärlek är så mycket bättre än det. Vilka är det som man verkligen älskar? Dom som man verkligen älskar, kan man svika dom? kan dom svika dig? Vi lever alla i en bubbla, och den kan när som helst spricka och du ser verkligheten. Det där fina man tror sig haft med någon blir som bortblåst. jag tror att alla människor bär på en ond sida, förr eller senare sviker man, förr eller senare blir man sviken. Jag skriver inte om förhållanden, vänskap eller familjeliv, jag skriver om mänskligheten.. om oss alla, det är så vi fungerar mer eller mindre.

Just nu känns allt jättebra, jag litar och älskar min familj och  mina vänner. Men imorgon,om en vecka, om ett år kanske bubblan är spräckt. Man kan aldrig veta vad som väntar...

Äntligen något att titta på.. Efterlyst, där har vi några extrema exemplar.
Sleep tight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback