försöker plugga

Försöker plugga på säkerhetsfrågorna, gick bra en stund men nu vill jag inte mer. Jag har "spelat" ungefär såhär långt säkert 5 gånger, loggat ut och sedan glömt mitt lösenord så jag har fått göra om. Tänkte bli helt klar idag så jag kan lämna in det på onsdag. Sen så måste jag ladda ner nått program så jag kan plugga teori till korkortet. Så jag har ju något att göra på all dö-tid. Men kul kanske det inte är.

Sökte mig nyss till msn och bloggen, har fastnat här nu. Sitter och planerar en fia med knuff duell med christoffer, vi tänkte ta den imorgon. Får hålla masken om jag förlorar stort, min tjuriga sida är nog inte så populär. Känns som att jag har en del att göra imorgon tillskillnad från idag. Idag ska jag bara ta det lugnt känner mig lite krasslig och behöver vila efter helgen. Planerna för imorgon är väl träna, fika och träffa christoffer får se om jag fullföljer allt. Har en tendens att boka upp mig och sedan strunta i det.

Ne nu måste jag plugga vidare, jag ska inte gnälla. Detta är ju vardagligt för många. det tar mig kanske 1 timme till, det dör jag inte av. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback