Fredag!

1 päron
1 äpple
1 apelsin
1 dl jordgubbar
1dl hallon

mixa, mums!



Kom precis hem från läkaren, det blir antibiotika igen. Känns rätt skönt men ändå inte, då jag är rätt trött på krogen. Okej att gå ut någon gång ibland men helg ut och helg in är jag rätt less på, det är så ytligt. Jag går hellre på någon skön hemmafest och är social istället för att behöva överösta den dunkade musiken. Eftersom det sällan är hemmafester längre så går man ut ändå, för att göra nånting. Ne ska ha en lugn helg, ikväll har jag bestämt mig för att följa med mamma till hennes kompis i sollentuna och ha tjejkväll. Imorgon är en ny dag, vill ha schlagerkväll (utan alkohol?!?) hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback