glad påsk

Jag och amanda stannade bara hemma i sängen igår och kollade på film, så himla skönt idag. Jobbet gick så snabbt och jag var pigg inte övertrött som jag brukar. Jag blev så glad av alla trevliga människor som önskade en glad påsk, verkar som om många var på bra humör i bromma idag. Eftersom dagen gick snabbt och jag har fullt med energi kvar vill jag hitta på något, men vad är oklart..jesper ville att jag skulle komma dit, tommy kunde kanske fixa fest med jacuzzi och bastu, najs.


image102

Min och Amandas mysmiddag igår, påsk mat, nje vettefan.

skinkrullar med fetaost och creme fraiche (paprika chili)
Laxrullar med creme fraiche och gorgonzola
ägghalvor med majonäs räkor och rödlök
Vitlöksbröd
vindruvor
:)




image103Glà påsk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback