Godmorgon

Godmorgon läsare! helt otroligt att jag är vaken och att jag dessutom har tagit mig hem från lidingö nu på morgonen. Vaknade och satte mig upp på 1 sekund imorse, trots att jag la mig vid 03.30. Nu ska jag se till att möta upp min mamma och ge tillbaka hennes busskort, sen ner till apoteket och ta vad dom har, jag har fått konstiga utslag i annsiktet. Det är inte kul, det är hemskt. Vill inte röra mig utanför dörren egentligen. Hoppas dom har något botemedel. Sen känner jag mig tvungen att ta en sväng förbi gymmet har inte tränat på en vecka. För mig blir det lätt "allt eller inget" så kan ju inte säga att jag skött kosten. Ändring nu!!!!  Nu ska jag lägga upp ett program på 2 veckor som jag inte får missköta. Jag är tillräckligt envis för att klara det, hoppas jag. Har också bestämt att fika med fritiof och sedan sällskapsspel och te med christoffer. Om jag hinner så kanske jag också ska kika förbi mattias i lägenheten han lånar. Men mina utslag kanske hindrar mig från att ens ta mig någonvart. Hoppas det är så att jag överdriver, att det inte alls är pesten eller nått liknande. Äh lika bra att kila ner till apoteket på engång. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback