har jag drabbats av pesten?

Gick ner till apoteket imorse och dom hänvisade mig direk till läkaren. Jag och mamma ringde och ringde men fick inget svar så gick dit på akut tid. Jag verkligen hatar att sitta och vänta, är inte livet en stor väntan efter något? Nu låter det tragiskt, men om man tänker bortom allt bra som livet har att ge så är det en stor väntan. En väntan på döden? Kan iallfall bli på fruktansvärt dåligt humör när jag får vänta t.ex. telefonkö,kassakö,vänterum, toalettkö.. you name it. Man borde försöka göra något bra av den tiden, inte få den att gå genom suckar och stampande fötter. Nästa gång ska jag ringa en vän jag inte pratat med på länge eller bara fantisera mig bort en stund. Hur som helst så fick jag vänta för att sedan höra att vi skulle avvakta såren ett par dagar. Vilket betydet att jag ska tillbaka på torsdag om det inte blivit bättre. Mina planer för dagen gick i kras, Hart inte heller haft någon större lust att visa mig utanför dörren då jag tror att alla glor. Samtidigt som jag vet att jag överdriver helt klart. Som vanligt när jag tycker lite synd om mig själv behöver jag peppas upp, idag blev det med sushi till lunch. Ska nu kolla klart på bee movie som jag råkade ta en powernap till. Igår såg jag och Amanda förtrollad, en söt Disney film med Patrick Demsey från Greys Anatomy, ögongodis.

När jag och mamma väl var nere i centrum passade jag på att handla lite, 3 påsar med frön ramlade ner i korgen. Kan inte släppa hemmafru rollen tror jag, så vilken dag som helst så är det jag som sitter och planterar på balkongen i hopp om att det ska gro. Tänkte ordna med massor av lyktor och ljus och kanske ett sånt där litet vattenfall där ute också. Bara värmen kommer så kan jag bosätta mig där. Minns för några somrar sedan då vi sov ute på balkongen, låg och tittade på stjärnorna och snacka skit. Ge mig sommar och värme!




Måste visa De gula mjukisbyxorna jag lånade hemma hos amanda, vet inte om man ska älska eller hata. extremt fula eller coola?! hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback