Helgen som varit

Fredag: blev lugn, kom i säng någorlunda och gick upp och jobbade Lördag morgon.

Lördag:
Jobbade mellan 8.45-18.30, gjorde det bästa av situationen. Kom sedan hem och la mig i ett bad och fixade iordning mig för utgång. Men först melodifestivalen, kvällens höjdpunkt var nog trots allt när carola blev utröstad. Vi drog sedan in till toxic jag, amanda, nettan, jossan och anthon. Väl där träffar vi jesper och hans killkompisar. Jag har saknat jesper, han är världens gulligaste kille. Blev rätt lugnt igår, eller berusningen la sig efter några timmar. Mange och hans kompisar kom också dit, så jag fick ju någon att kramas med inatt.

Söndag:
Har legat och degat i sängen hela dagen med Mange, amanda drog tidigt imorse. Han drog väl för en halvtimme sedan ungefär. Så idag har jag bara kramats, kollat på film och sovit. Det är dags att piggna till och städa, ta ett bad och sen åka till amanda. Hennes mamma åkte till italien idag så vi ska väl bo där den här veckan. Så ikväll ska vi laga middag och mysa. Vilken mysdag jag haft/kommer få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback