hemma hos amanda.

Har precis ätit frukost och tagit på mig mjukiskläderna. Minns att jag vakna när amanda drog imorse, men somna lika snabbt igen. Igår somnae jag i soffan redan innan kl 23.00, det är absolut inte likt mig. Så man kan säga att jag sovit jättemycket. Hade tänkt ta mig hem härifrån och tränat idag, men jag vet inte riktigt..har ont i halsen och känner mig förkyld. Måste plugga på en sak angående säkerhet till jobbet. Hade helt glömt bort den uppgiften som skulle varit inne för flera månader sedan, ops. Måste även skriva lite på mitt cv och skicka runt det. Slappa som jag gör hela dagarna är inte helt okej. Ska väl slå på tvn eftersom jag inte är fullt redo att plugga just i detta nu. 

Jag som är så tatueringskåt klicka mig in på denna sida, vem har snyggast?

Kändisarnas tatueringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback