hemma igen, trasig som vanligt.

Blev lite ändrade planer igår, Amanda ringde och tog med mig på dubbeldate istället. Så vi delade på 2 flakor vin och gick sedan ut och kröka gärnet, eller jag och amanda typ. Det var en jätte trevlig kväll faktiskt. Men idag orkar jag inte gå ut, det är ju bra med tanke på att jag jobbar imorgon. Tänkte istället dra in till cafe 60 som har öppet till 02.00 och dricka massor me te. Sen så är ju imorgon en ny dag. Jag ska bjuda Becca och Amanda på lite småplocks middag, gott ska det bli!

Läste på aftonbladet att svenska ungdomar struntar i alkoholen. Tycker alla går ut mer och mer. Men man kanske ska börja ett nytt liv och göra som Adam tensta och Björn Gustavsson. Coola killar, så det är alltså ingen risk att man råkar springa in i gulliga Björn i stockholms nattliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback