jag är nog sliten

Jag fattar inte hur jag kan vara så sjukt seg och trött, nu börjar jag vakna till. Jag känner ändå ingen ork för att t.ex. ta mig till gymmet, som jag MÅSTE! känns som att jag inte varit där på hur länge som helst, ,men har ju ersatt det med promenader. Helgen har varit en synd för mitt försök till att vara hälsosam, alltså träna och äta rätt. Men nu är det ju ny vecka och en bra tidpunkt att få kontroll över det igen. Ska därför börja skriva "mat&tränings" dagbok nu, fast inte här. Måste komma igång och börja simma igen, det gick ju bra ett tag. Sola måste jag också göra börjar blekna igen, ingenting känns på topp just nu. Tiden går fortare än vad man tror, snart är sommaren här, jag tänker inte vara blekfet. dags att skärpa till sig lite. vit vecka? vit månad? Kan lova att nästa helg ska jag iallfall inte dricka en droppe! Blev alldeles för mycket förra veckan. Fredag, Lördag, måndag, onsdag, fredag och lördag, Nu låter jag min kropp vila 1-2 veckor. I'm out, försök inte locka med mig ut, snälla!
image64
Nu måste jag på något sätt peppa mig själv till att gå till gymmet. Becka kommer ikväll och då lär det ju inte bli av.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback