Jag har så inihelvettes jävla ont.

Vafan hände inatt egentligen? Jag har så jävla ont i nacken, näckspärr, oändlig nackspärr. Ni vet ju hur ont det gör och hur obehagligt det är när man får nackspärr för några sekunder. Så har jag haft fast sen jag vaknade, imorse och underförmiddagen var det okej, men det blir bara värre och värre. Dessutom har jag jobbat, kunde inte vrida huvet och ville bara gråta. Sen kom huvudvärken och jag började känna mig yr i huvet, vad händer med min kropp? Och visst det blir inte bättre för att man gnäller, men jag kan inte sluta jag tycker så förbaskat synd om mig själv. Eftersom jag tycker synd om mig själv köpte jag en nyhet från Ben & Jerry's - Bohemian Raspberry med smak av brownies och hallon. De ni, men kan inte tänka mig att den slår cheesecake och fossil fuel. Nu ska jag vila. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback