jubel idioter

Kvällen igår va sjukt bra, alla mina älsklingar var ju samlade på samma plats. Vi förkrökade hemma hos jossan och drog sedan in till toxic, har blivit helt okej där, mer folk och bättre drag. jag och amanda va så runda om fötterna när vi kom hem till A, men skulle ändå shotta mer. Finns inget stopp när man väl börjat. Träffade nån jävla linus igår ocksåm, A's kompis, hans flickvän var bortrest i Egypten. Vilket verkade få honom att kunna kladda helt öppet. Har människan inget samvete när han försöker få mig i säng? Ibland kan man ju undra hur fan folk beter sig i sina förhållanden. Känns som att det är extremt många killar som är skitstövlar, men ska väl inte dra alla över en och samma kant. Blir bara lite bitter nu i efterhand och börjar undra om mitt förhållande verkligen var så perfekt eller bara en lögn, att jag levde i en bubbla. vill inte tvivla för innerst inne vet jag nog. Men inget hindrade den här killen, inget hindra flera andra heller. Han gav sig liksom inte, han hade ett mål, att få mig i säng. nejtack!

Har äntligen kommit hem, har så sjukt ont i mina fötter. Det är ingen smart ide att ta stela nya skor en helkväll. Har till och med blåsor på fotsulan. Det var ett helvette att ta sig hem, glömde mina extra skor hemma. Men nu sitter jag ju här, ska slå på tv och bara slappa. Ladda batterierna tills ikväll, tänkte köpa lite vin och kolla på schlager med Amanda. Sen får vi se vart det bär av, kanske skulle träffa mange också.


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback