kärring tessan

Jag är rädd för att bli en såkallad bitterfitta, men jag kan inte låta bli att sitta och irritera mig på ungdomar. Jag kan inte sluta tänka på att jag så gärna vill lägga en kärring komentar. Jag tycker inte att man spelar musik med sin mobilhögtalare på tunnelbanan, det är väl inte så konstigt?. "Alla vill inte lyssna på din musik, alla har inte samma musiksmak som du" ville jag så gärna banka in i idiotens huvud. En annan sak jag kan störa mig så himla mycket på är dom som röker nere i tunnelbanan. Fan visa lite respekt åt andra människor. Kan till och med hända att vänner till mig får för sig att göra det, och då är kärring tessan där direkt med pekfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback