kombinationen theres och amanda = galen!


image62




Hej! Äntligen har jag kunnat sova några timmar, Somnade väl runt 6 tiden imorse och vakna pigg som en lärka kl 10. Ibland kan man ju fråga sig hur det går till. Hur som helst så blev det till en början lugnt igår kväll. Jag och amanda bestämde att vi skulle ha Schlager kväll och köpte 2 vinare att dela på. Det var verkligen jättemysigt. tycker det var rätt låtar som gick vidare, men att nordman ska möta carola i andra chansen är inte okej? tyckte dock inte att låten han sjöng igår var den bästa, men han är ju min absoluta idol så jag håller tummarna. Nettan kom förbi och drack lite vin med oss, vi satt och snacka och hade det bra. Men när vinet började ta slut kom ångesten, så vi tog oss ner till lokalkrogen i solna centrum, sjukt mycket ungdomar där igårkväll. Mattias och två kompisar till honom kom dit och drack med oss (mattias var dock nykter för att köra bilen)Vid stängning drar vi alla hem till mig och fortsätter kvällen, genom att bland annat sjunga "the mysterious ticking noise" alla fick vara en av dockorna. SJUKT JÄVLA KUL! Helt plötslig var nettan borta utan att säga hejdå, tog en sväng eller två genom lägenheten men insåg fort att hon inte var kvar. Sedan vid halv 6 kom mange hit ensam, han skulle kommit med 2 kompisar men det var väl lite för tidigt på morgonen. När han kom drog de andra och amanda sov redan sedan 2 timmar tillbaka. Mysigt med lite sovsällskap även fast jag var pigg innan jag kunde somna och efter att jag vaknat. Imorse kunde jag verkligen inte sova och gjorde allt för att få igång amanda, det gick lite segt till en början men tillslut blev det för mycket även för mig. Så jag bestämde mig för att sova när hon var på topp. Tror jag och amanda skrämde iväg mangte med vårat galna morgon tempo och konstiga beteende. En kombination mellan mig och amanda kan få andra att fruka för sitt liv.


SJUNG MED!

Nu har vi bestämt oss för att gå ner och äta pizza, varför inte fortsätta med onyttigeheterna hela helgen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback